چرا؟؟

چرا واقعا چرا هیچی تواین مملکت قانون نداره ؟از وضعیت فوتبال باشگاهی بگیرتاملی.از سهمیه بندی بنزین تاانتخابات .یکی به من بگه باید جواب سوالم رو از کی بگیرم؟هروقت بایکی از دبیر های مدرسه راجع به این مسائل بحث میکردم همه میگفتن تو منفی نگری،تو نیمه خالی لیوان رو میبینی.یکی به من بگه مگه نیمه پری هم هست؟تاکی بایددلمون رو به این حق مسلم خوش کنیم؟شما برنامه درشهررو میبینید؟تاحالا دیدید روستاهای اطراف تهران رودیدید؟از بس مهندسی آب وفاضلابش دقیق بوده خونه ی مردم داره روسرشون خراب میشه اون وقت رئیس جمهور ما میره این ور واون ور سفر استانی.مردم توی بعضی روستاها دارن ازفقر تلف میشن.منظورم فقط فقر مالی نیست.چراراه دوربرم توی همین تهران فقرفرهنگی بیداد میکنه.اون وقط مسئولین محترم به همسایه ها میرسن.وقتی کشورما هشت سال بدون پشتیبان با عراق میجنگید آیاکسی بودمارایاری کند؟حالا هی بگید اون صدام بودنه مردم بدبختش.چه فرقی میکنه ؟چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه.چراهمش میخایم خودمون روتوجیه کنیم مگه مسلمونی به این حرفهاست؟من بااین سن کمم به این نتیجه رسیدم که ما فقط سروصداداریم تلوزیون رو نگاه کنید از صبح تاشب حداقل ده تا کارشناس درمورد مسائل مختلف نظر میدن من دست پایین حساب کردم مطمئنم بیش ترازایناس.ازکارشناسی مسائل خانواده بگیرتاسیاست و تاریخ و...هزار کوفت دیگه ولی تا پای عمل میرسه همه چیز غیرکارشناسی وهمه تصمیمات ازروی هوا.یااین همه کارشناس رو فقط تو تلوزیون راه میدن وتوکارای اجرایی آدم حسابشون نمی کنن یا کارشناس ها کارشناس نیستن وفقط برای سرکارگذاشتن خودشون ومردم حرف مفت میزنن........
نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://footballaria.blogsky.com

سلام. خوبی؟ من با بخشی از حرفهای شما موافق و با بخشی مخالفم. به نظر من رفتن رییس جمهور به استانها کار خیلی خوبیه چون از نزدیک با مشکلات مردم آشنا میشه و بهتر می تونه حلشون کنه. ولی با نظر شما موافقم که فقر فرهنگی در مملکت ما بیداد می کنه. چرا خیلی از ماها کوته فکر هستیم و سطحی فکر میکنی؟ ولی در مقابل ادعا زیاد داریم ... به وبلاگ من سر بزن. فعلا بای

سلام .مرسی که یادداشتم رو خوندی.من نمیگم رفتن رییس جمهور به شهرستان ها کار بدی ولی معتقدم وقتی هیچ کارمفیدی انجام نمیشه وفقط در حد سخنرانی و حرف وادعاست کار مزخرفی.من میگم مرد عمل نیست فقط ایده میده .

رضا سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام.ممنونم به من سر زدی.دختر اینجوری ندیده بودم!

رضا سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام.خیلی جالبی.دلم می خواد باهات حرف بزنم.این آی دی منه دوس داشتی امشب ساعت ۸ بیا هستم.Rezajon2007

رضا سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام فاطمه خانم.ادت کردم.هر وقت خواستی قرار بذار.

francois پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

,وقتی رییس جمهور منقدین دولت را تخریب کننده های سیاستهای اصولی دولت می داند و معتقد است برای این کارها 15 سلا پیش برنامه داشته است !باقی خود خوانید

ریس جمهور بیخودکرد که ۱۵ سال پیش برنامه داشته.برنامه ریزی از وضعیت بنزین وبقیه مشکلات جامعه معلومه......
من لینکت کردم .ازاینک نظرت رودادی ممنون.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد