واقعا دوست دارم بدونم ما کی میخوایم با بعضی واقعیت ها کنار بیایم.اگه آمارتلوزیون درست باشه امسال ۶۲ درصد دخترتوی کنکورسراسری شرکت می کنن.ازچند سال پیش تاحالا همین جور به تعداد دخترهایی که ازدانشگاه ها فارغتحصیل میشن بیشتر وبیشتر میشه.ولی چند درصد این ها بعداز گرفتن مدرک به شغل مناسبی دست پیدا میکنن؟چنددرصدشون یه موقعیت مناسب اجتماعی پیدا میکنن؟وقتی دولت ما به یه زن به عنوان مدیر یا هر منصب دیگه ای بها نمیده چه لزومی داره که سالانه این همه هزینه بابت تحصیلات این قشربشه؟دوحالت وجودداره،یازن ها عرضه داشتن یه شغل ومنصب مهم سیاسی یا اجتماعی رو ندارن ویادرک سیستمدارهامون اونقدرنیست که توی برنامه ریزی های کلانشون یه جایگاهی برای اونا تعریف کنن.حالت اول که ردمیشه چون اگه عرضه نداشتن که نمیتونستن دانشگاه قبول شن و مدرک بگیرن.پس به نظرمن حالت دوم منطقی تره.من فمنیست نیستم ولی میگم اگه واقعا دیدگاه جامعه نسبت به زن هنوز همون دیدگاه سنتی صدسال پیشه پس این همه هزینه برای چیه؟خواهش میکنم نظرتون روبگید  چون برام مهمه.متشکرم.
نظرات 12 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام خانوم روشن فکر ی سر بهم بزن.من لینکت کردم تو نمی خوای این کار رو کنی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام . به نظر من در حال حاضر خانمها از جایگاه شغلی مناسبی در ایران برخوردار هستند و اگر هم شغلی متناسب با خواسته خود نمی یابند یک مساله کذب است چون آنها در مجلس و سازمانهای دولتی مهمی حضور دارند.

دوست عزیز از اینکه به بلاگم سرزدی ممنونم.میشه یه نمونه مثال بزنی منم روشن شم؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ

نایب رییسان فدراسیونهای ورزشی ُ نمایندگان مجلس و بانوان شاغل در ادارات کل دولتی و غیر دولتی که با سمت های رییس و معاون مشغول به خدمت گذاری هستندُ نمونه های کوچکی هستند

دوست عزیز از پاسخ گویی تو متشکرم .ولی منظور من یه سمت شاخص.شما اگه یه آماربگیری متوجه میشی که زنان شاغل در اداراتی که گفتی تنها درصد کمی از تحصیل کرده ها رو شامل میشن.قبول کن که دیدگاه هنوز همون دیدگاه سنتی.

someone چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

به نظر تو کسی اهمیت می ده ...
باید اتفاقات با زمان پیشرفت کنه ....
همیشه عده ای قربانی می شن ...
فرزندان متولد شده بعد از انقلاب قربانی این ماجرا هستند ....
و اما همه چیز برای فرزندان این دهه به آسای خواهد گذشت ....
شاید هم نه من اشتباه می کنم ....
---------
موفق باشی

سلام.عزیزم لینکت کردم.به ننظرمن همه چیز برای فرزندان این دهه سخت ترخواهد گذشت.چرا مثلا خبرنگار.؟امیدوارم به آرزوهای قشنگت برسی.بازم بهم سربزن.

defectorsat چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://defectorsat.blogsky.com

ای بابا چیمون درسته که این باشه ...........
خسته نباشی
و
پاینده باشی

سری به ما هم بزن

www.defectorsat.blogsky.com

سلام.دوست عزیز به نظر من باید از یه جایی شروع کنیم .نه؟
مرسی وموفق باشی

سوگند پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ http://shariati-gallery.blogsky.com/

سلام
خوشحالم عکسا مورد نظرت قرار گرفت
من هم دی بدنیا اومدم
و از پیدا کردن دوستی مثل تو خوشحالم
موفق باشید

مرسی عزیزم.منم خیلی خوشحال شدم.
موفق باشی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ق.ظ

چند درصد این ها بعداز گرفتن مدرک به شغل مناسبی دست پیدا میکنن؟***خانمی شما انتظار دارین با مدرک ها ی مفت دانشگاه آزاد که اندازه نخودم دارنده هاش سواد ندارن به شغل مناسبی دست پیدا کنن؟کی گفته اونی که تو دانشگاه معتبر درس خونده بیکاره.تو ی نمونه بهم نشون بده.اونی که هوار می کشه شغل ندارم لیسانس پرورش بز داره از مثلان چه می دونم تویسرکان.خوب به این ما چه شغلی بدیم؟نه عرضه کاری رو داره نه سوادشو؟ی کم هم حق رو به دولتمون بده تو بعضی مسائل.تازه ما جمعیت فعالمون خیلی زیاده دولتم در مقایسه با کشور های دیگه کم شغل ایجاد نمی کنه.حالا بدن باهات بیشتر صحبت میکنم

سلام.امیدوارم این طورکه تومیگی باشه.میشه اسمتوبنویسی بیشتر باهات آشناشم؟
مرسی،موفق باشی.

رضا پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

آدرس لینکمون رو اشتباه نوشتی. hoof نه hoop
نظر قبلی هم ماله من بود یادم رفت اسممو بنویسم.

سلام.خیلی متاسفم.اشتباه تایپی بوده.موفق باشی

francois پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

می خواهم بگویم تنها چیزی که در این جامعه به انسان شخصیت میدهد پول است فقط پول نه میزان تحصیلات و نه اخلاق

رضا دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.آپم اگه به کلبه درویشی من ی سر بزنین خیلی خوشحال می شم

امیر پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام فاطمه خانم
احوال شما
مرسی که لینک منا تو وبلاگتون قرار دادید
منم این کار را میکنم

رضا سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.خوشحال می شم مثل همیشه که بهم لطف داری بهم ی سر بزنی .من آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد